Sunteti preocupat de a gasi solutii pentru a obtine avantaje competitive si doriti sa va concentrati doar pe procesele care va aduc plus-valoare?
Doriti sa va reduceti costurile alocate tuturor proceselor, sa va reduceti numarul de furnizori si sa cresteti nivelul de gestionare aducand economii semnificative?
Solutia adoptata cu succes si agreata de milioane de companii industriale din intreaga lume pentru a atingerea acestor obiective este colaborarea cu un furnizor integrat pentru toate achizitiile MRO. In materie de solutii integrate de aprovizionare.
Cobotec se afla in topul furnizorilor nationali gratie parteneriatului cu holdingul Brütsch/Rüegger Tools, unul dintre principalii jucatori europeni din sfera de solutii integrate pentru industrie.
Brütsch/Rüegger Tools este unul dintre principalii jucatori europeni din sfera furnizarii de solutii integrate pentru industrie oferind o gama larga de scule din domeniile: tehnicii de productie, microproductie, tehnicii de masurare si montaj, tehnicii de slefuire si taiere, mobilier industrial, organe de asamblare, piese de schimb, echipamente pentru protectia muncii. Compania este lider absolut in Elvetia si este prezenta in aproape toate pietele europene de profil fie in mod direct, fie prin intermediul unor parteneriate strategice, clasandu-se in Europa in topul furnizorilor integrati din industrie. Astazi compania are in portofoliul sau peste 200 000 de scule de calitate de la cei mai importanti 900 de producatori de top, toate cu disponibilitate a produselor de 99% si livrari punctuale in maxim 48h pe intreg teritoriul Europei. Portofoliul de servicii integrate Brütsch/Rüegger Tools garanteaza clientilor procese de achizitie eficiente din punct de vedere economic si customizate conform nevoilor individuale.
Totul dintr-o singura sursa!
>0
Furnizori
10000
Scule de calitate
0
Producatori de top
Fixam standarde de performanta in procesele si sistemele integrate de achizitii
200 000 de scule
900 de marci de renume
Solutii Industry 4.0
2000 de furnizori
NERIOX, marca proprie
FUTURO, marca proprie
Servicii de top
Livrari in 48h
99% disponibilitate a produselor
Beneficii concrete
prin solutii flexibile de parteneriat
Aprovizionare de la o singura sursa - economie de timp si bani
Reducerea costurilor de aprovizionare prin achizitii de la un singur furnizor. Doriti sa va reduceti costurile alocate proceselor, sa va reduceti numarul de furnizori si sa cresteti nivelul de gestionare?
Atunci va puteti baza pe noi in calitate de furnizor de la o singura sursa pentru achizitiile MRO.
Acoperim toate cerintele prin cea mai mare gama de produse de pe piata oferind achizitii flexibile.
Solutiile noastre de eBusiness si eProcurement precum si gestionarea tuturor acestor date va vor ajuta sa economisiti timp si bani.
Beneficiile dumneavoastra:
Un singur partener eBusiness
Un centru logistic performant
Cei mai buni 900 de producatori in domeniu.
2000 de parteneri
200 000 de produse in stoc
Fiabilitate maxima de livrare ( 99% capacitate de livrare)
Contactati-ne! Suntem aici pentru dumneavoastra!
Optimizarea lantului financiar-logistic – eficientizare continua a proceselor
Descoperiti cum poate un sistem de administrare globala a sculelor sa va aduca economie de timp si bani.
Identificam sistematic orice potential de ameliorare a cifrelor dumneavoastra financiare cheie pe intreg lantul valoric si lucram impreuna cu dumneavoastra pentru a implementa optimizarile aduse. Imbunatatim activele fixe prin securitatea maxima a aprovizionarii si prin optimizari tehnologice in productie. Digitalizarea si minimizarea proceselor aduce economie de costuri in timp ce logistica punctuala permite capitalului de lucru sa fie redus. Fixati-va o intalnire cu noi pentru a afla cat de mare este potentialul de optimizare din compania dumneavoastra!
Outsourcing – concentrare pe procesele ce aduc doar plus valoare
Externalizarea reduce costurile si creste flexibilitatea.
Ca parte din solutiile noastre integrate MRO, va oferim si posibilitatea de a va externaliza complet procesele de aprovizionare. Incepand de la comanda si planificari si pana la receptionarea bunurilor, depozitare etc. oferind un serviciu complet de management al sculelor. Suntem cel flexibil angajat al dvs.! Concentrati-va pe procesele care va aduc plus-valoare! Contactati-ne! Suntem aici pentru dumneavoastra!
Solutii customizate de eBusiness- Scadere cu pana la 70% a cheltuielilor legate de costurile proceselor de comanda.
Sunteti preocupati de gasirea unor avantaje competitive in noul context economic? Solutiile noastre flexibile de eBusiness, adaptate oricarui nivel de digitalizare al departamentelor de achizitii, sunt concepute pentru reducerea costurilor, sporind transparenta si securitatea tuturor proceselor de aprovizionare - de la evaluare, aprobare, comanda si pana la primirea bunurilor si facturare.
Beneficiile utilizarii eBusiness: Eonomie de bani:
Scadere cu pana la 70% a costurilor dedicate proceselor de aprovizionare
Diminuarea stocurilor tampon si reducerea costurilor intralogistice
Capital de lucru redus - automatizarea intregului proces de achizitii, preturi fixe, diversitatea produselor structurata pe categorii de performanta
Economie de timp:
Disponibilitate 24/7
Informatii complete, intotdeauna la indemana: fise tehnice, date CAD, fise de securitate, instructiuni de utilizare etc
Minimizarea lantului / proceselor de achizitii si o gestionare globala a sculelor (un singur furnizor - 200 000 de produse)
Productivitate, transparenta si siguranta crescute:
Sistemele vending ToolBox cresc productivitatea cu 20%.
Securitate maxima a aprovizionarii, fara comenzi pierdute
Securitate maxima a angajatilor, fara interactiune umana (in noul context pandemic)
Control total al consumului - centre de cost, posibilitati multiple de raportare, controlul bugetelor si nivele de autorizare acces.
Logistica automatizata a sculelor – ToolBox, automate inteligente de scule pentru o productivitate maxima!
Sistemele ToolBox permit stocarea inteligenta si eficienta a sculelor de care aveti nevoie. Acestea au ca rezultat o reducere a consumului, a valorii stocului si a varietatii sculelor, ceea ce conduce in mod direct la diminuarea costurilor de achizitie si diminuarea costurilor necesare stocarii produselor. De asemenea costurile administrative se reduc gratie sistemului integrat de comanda. Per total sistemele duc la cresterea productivitatii cu pana la 20% in fiecare an.
Gama de servicii ToolBox ofera o diversitate de modele toate extrem de simplu de utilizat. ToolBox va garanteaza 100% disponibilitate a produselor, o reducere semnificativa a costurilor sculelor precum si o trasabilitate totala. Administrarea centralizata a datelor ofera tuturor sectiilor de productie acces imediat catre sculele si datele potrivite.
Expertii nostri au cunostinte practice temeinice si cel mai bun know how referitor la procesele si sarcinile din productie si din sfera asamblarii. Implementarea acestor sisteme se face pe baza cerintelor si a necesitatilor dumneavoastra. In plus aducem cate ceva din experienta acumulata in astfel de proiecte asigurandu-va ca aveti solutia perfecta pentru o obtine un succes economic inca de la inceput.
Eficienta si fiabilitatea sistemelor ToolBox au fost dovedite de-a lungul anilor prin utilizarea lor directa in practica. Astfel doar in Elvetia sunt peste 100 de clienti care nu pot gresi! Sistemul ne ajuta clientii sa isi minimizeze eforturile cand vine de cautarea, administrarea si depozitarea sculelor. ToolBox poate fara probleme sa devina o solutie intralogistica pentru Industrie 4.0 putand fi conectat sau extins la acest serviciu. O investitie sigura care se va amortiza in mai putin de 1 an!
Acest website utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE. Prin continuarea navigării confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Înainte de a continua navigarea, te rugăm să citești și să înțelegi scopul și tipul de fișiere de tip cookie Citeste mai multCookie settingsACCEPT
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.