Sunteti preocupati de gasirea unor avantaje competitive in noul context economic? Solutiile noastre flexibile de interconectare intre sistemele electronice furnizor-fabricant, adaptate oricarui nivel de digitalizare al departamentelor de achizitii, sunt concepute pentru reducerea costurilor, sporind transparenta si securitatea tuturor proceselor de aprovizionare – de la evaluare, aprobare, comanda si pana la primirea bunurilor si facturare.
Solutiile de interconectare OCI & PunchOut de la Cobotec:
Primul pas catre Industry 4.0!
Totul la un click distanta!
Rapiditate, transparenta, siguranta si acces automat la:
Beneficiile interconectarii cu sistemele Cobotec:
Economie de bani:
- Scadere cu pana la 70% a costurilor dedicate proceselor de aprovizionare
- Diminuarea stocurilor tampon si reducerea costurilor intralogistice
- Capital de lucru redus - automatizarea intregului proces de achizitii, preturi fixe, diversitatea produselor structurata pe categorii de performanta
Economie de timp:
- Disponibilitate 24/7
- Respectarea proceselor interne de aprovizionare inclusiv procesele de autorizare
- Informatii complete, intotdeauna la indemana: fise tehnice, date CAD, fise de securitate, instructiuni de utilizare etc
- Minimizarea lantului / proceselor de achizitii si o gestionare globala a sculelor (un singur furnizor - 300 000 de produse)
Productivitate, transparenta si siguranta crescute:
- Compatibilitate cu eClass si UNSPSC
- Securitate maxima a aprovizionarii, fara comenzi pierdute, fara erori de introducere manuala
- Control total al consumului - centre de cost, posibilitati multiple de raportare, controlul bugetelor si nivele de autorizare acces.
Pe scurt despre OCI & Punchout
+OCI (Open Catalog Interface) este o interfata SAP prin care se ajunge automat in ToolShopul Cobotec pentru a comanda produsele dorite si pentru a transfera automat datele comenzii in sistemul dvs. SAP, ceea ce va permite generarea automata a comenzii in sistemul intern de achizitii.
+PunchOut este o interfata cXML, functionala pentru pe diverse platforme de achizitii, facand trecerea din sistemul dumneavostra intern de achizitii (SAP, ARIBA, Jaggaer etc.) in Toolshop-ul Cobotec. Aici se transmite comanda
catre echipa Cobotec iar datele se expediaza via PunchOut in platforma dvs.
+Alte posibilitati de interfatare: EDI, iDOC, CSV sau e-mail.